5. dan na taboru 9. razredov na Pohorju
Naš tabor se zaključuje. Ostal nam bo v lepem spominu 🙂
Video pregled tedna

4. dan na taboru 9. razredov na Pohorju
Tudi danes smo učne vsebine popestrili s športnimi dejavnostmi. Za zaključni večer smo imeli Pohorje ima talent in ples. Jutri nas čaka dopoldanski sprehod po totem Mariboru in po kosilu še vrnitev v prestolnico.

3. dan na taboru 9. razredov na Pohorju
Danes smo se po jutranji telovadbi ponovno razdelili v skupine in se odpravili novim doživetjem nasproti. Ena skupina se je odpravila do Framskega slapu, drugi so kolesarili do Mariborske koče, vsi pa najraje igramo bejžball. Zvečer smo razgibali možgančke ob miselnih igrah in se preizkusili v novi igri “štrbunk”. Vreme, hrana, vzdušje – vse v superlativih!

2. dan na taboru 9. razredov na Pohorju
Tudi 2. dan je bilo devetošolcem vreme na Pohorju naklonjeno. Dopoldan so se eni podali na kolesarjenje, drugi so poskušali preživeti v naravi (postavljali so bivake in netili ogenj), tretji pa so se pomerili v orientaciji in s teleskopom opazovali sončeve pege. Po kosilu je učitelj Stašo upihnil svečko, nato smo igrali bejžball, zbirali pogum v adrenalinskem parku in urili nordijsko hojo. Zvečer smo se igrali družabne igre, nato pa je sledilo obvezno druženje po sobah.

1. dan na taboru 9. razredov na Pohorju
Po kosilu smo se razdelili v tri skupine in odšli vsak po svojih dejavnostih. Ena skupina se je naučila igrati “bejžball”, druga je plezala v adrenalinskem parku, tretja pa se je urila v nordijski hoji. Zvečer smo odšli na nočni pohod z lučkami. Astronomije nismo uspeli izpeljati, saj so nebo prekrivali oblaki. Upamo, da bomo imeli jutri več sreče…

Ponedeljek, 9. 10. 2023
Sporočamo, da so učenci srečno prispeli v dom Planinka na Pohorju. Trenutno so na uvodnem sestanku pred prvimi aktivnostmi in vsi se že veselijo nepozabnega tedna ob odličnem jesenskem vremenu.